Veelgestelde vragen (FAQ)


  1. Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?
  2. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
  3. Gebruiken jullie fairtrade materialen?
  4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
  5. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
  6. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  7. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
  8. Wie bezorgt mijn pakket?
  9. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
  10. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
  11. Op welke manieren kan ik betalen?
  12. Kan ik ook met iDEAL betalen? 
  13. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
  14. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?
  15. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
  16. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?

    Producten

  1. Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?
    De voorraad wordt snel weer aangevuld. Kun je niet wachten? Neem contact op met info@onsdurp.nl voor meer informatie. 
  2. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
    Ja dit kan! Onze producten worden verkocht bij verschillende verkooppunten in Zeeland. Klik hier voor een overzicht van de winkels.
  3. Gebruiken jullie fairtrade materialen?
    Ja. Dit vinden wij heel belangrijk. Onze ecru tassen hebben een een GOTS certificaat. GOTS staat voor Global Organic Textile Standard en wordt ook wel eco katoen of organisch katoen genoemd. Fairtrade tassen van organisch katoen zijn van A tot Z duurzaam, groen en eerlijk. Onze blauwe 'om boodschappen' tas heeft een OEKO-TEX keurmerk. Dit internationale OEKO-TEX keurmerk garandeert dat de tassen vrij zijn van schadelijke stoffen, zoals lood en cadmium. Ook overtreffen tassen met dit keurmerk doorgaans de (inter)nationale richtlijnen voor productie en import.

    Bestelling

  4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
    Als je een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Hierin ontvang je een overzicht van de bestelling.
  5. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
    Nee. Jouw bestelling kan alleen worden afgeleverd. Je kunt onze producten natuurlijk ook kopen bij de verschillende verkooppunten in Zeeland.  
  6. Kan ik mijn bestelling retourneren? Dit kan zeker. Binnen 14 dagen, zonder beschadigingen. Stuur daarnaast een mail naar info@onsdurp.nl De kosten voor het retouren komen voor jouw rekening. Zie ook verzenden en retouren op de 'home pagina' voor uitgebreide informatie. 
  7. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb? Wij verzenden jouw pakket meestal binnen twee werkdagen na bestelling. Hierna neemt PostNL het over.

    Bezorging

  8. Wie bezorgt mijn pakket? PostNL bezorgt de pakketten. De levering is dan ook afhankelijk van de drukte en bezorgtijden van PostNL.
  9. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen? PostNL geeft het pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
  10. Verzenden jullie ook naar het buitenland? Nee, we bezorgen alleen in Nederland. 

    Betaling

  11. Op welke manieren kan ik betalen? We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan zoals iDEAL, creditcard, paypal en google pay. Wil je met iDEAL betalen? Vul dan jouw contactinformatie en afleveradres in en klik op doorgaan met verzenden. Je krijgt nu de optie om te betalen via iDEAL. 
  12. Kan ik ook met iDEAL betalen? Ja dit kan zeker. Vul op de betaalpagina jouw emailadres en afleveradres in. Klik hierna op doorgaan met verzenden. Je krijgt nu de optie om te betalen via iDEAL. 

    Klachten

  13. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen? Vervelend dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Neem contact op met info@onsdurp.nl en we gaan samen kijken naar een passende oplossing!

    Privacy

  14. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres? We gebruiken deze gegevens alleen voor het tot stand brengen van de bezorging en het optimaliseren van onze website. Zie ook onze 'privacy policy' op de home page. 

    Algemene voorwaarden

  15. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden? Deze staan op de home page, onderaan bij het kopje 'algemene voorwaarden'. 

    Overige
  16. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen? Stuur een mailtje naar info@onsdurp.nl en we zullen jouw mail zo snel mogelijk beantwoorden.